ع ش ق


عاشق

سلام یک سلام به قشنگی مهتاب به طراوت باران به حس خوبه شادی به تمامی دوستای عاشق ودوست داشتنی خودم

شاید بگین چی شده که با همچین سلامی شروع کردم

شروع با همچین سلامی فقط به خاطر وجود احساس جدید در ادمی مثل من نیست بلکه طرحی از یک احساس جدیده که فقط برای فاصله گرفتن از غم و اندوهی که قول دادم دیگه ازش ننویسم ولی جه کنم که این غم و اندوه رسم عشقه اگه نباشه یا عشق عشق حقیقی نیست یا حوسه یا عادت یا دوطرف خیلی خوش شانس بودن در مورد من که فعلا نه شانس اوردم نه موارد دیگه بس فعلا باید با غم دست و بنجه نرم کنیم ولی میخوام نشون بدم شادم حتی به دروغ وظاهری بس سلام به تمام زیبایی ها

خوب خیلی برحرفی کردم بست امروز یک بست نسبتا شاد نه معمولیه میخوام امروز باهاتون درباره انواع عشق صحبت کنم

1-عشق=هوس عشقی که تنها دلیلش ارزا و رابطه بین دو جنس مخالفه که بعد مدتی از هم خسته میشن و تمام میکنن

2-عشق=فرار از خود و خوانواده  این عشق معمولا سراغ کسایی میاد که با خود و خانوادشون مشکل دارن معمولا دراین عشقا طرفی که مشکل داره میخواد به نحوی کم بودای خودش رو جبران کنه که این کار براشون مشکل ساز میشه

3-عشق واقعی  بهترین نوع عشق که نمونه بارزش عشق به خداست که این عشق با وجود مشکلات فراوانش ولی همیشگی و جاودانه است بس باید بر تمامی عاشقانه حقییقی درود فرستاد هزاران درود بر عاشقان حقییقی

من 3 نوع عشق رو میدونستم نام بردم اگر شما چیزه بیشتری میدونین یا نوع دیگه ای از عشق رو میشناسی تو نظرات بگین تا با نام خودتون بنویسم  بازم میام بیشتون فعلا بای بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 19 مرداد 1389برچسب:,| 22:3 | مرتضی|

De$ign:khanoomi